Flott innsats av våre klubbryttere!

Postet av Nittedal Rideklubb den 26. Sep 2016

Helgen 24/25. september Ellingsrud rideklubb KM individuelt.

Nittedal Rideklubb stilte med hele tre ponniekvipasjer denne helgen, Sanna Kristofferstuen/ Power Ramiro, Stine Josefsen/Empire og Annika Remåd/Paalands Pinus.

De tre tolv år gamle jentene viste flott ridning gjennom helgen! Stine og Empi red til 59,7% i første avdeling og 59,5% i andre avdeling. Sanna og Ramiro red til 61,3% første avdeling og 64,03% i andre avdeling, og kun noen hundredeler unna bronsemedaljen!

Annika Remåd og Pinus ledet fra første avdeling med 66,3%, og da ekvipasjen red inn til hele 67,083% under andre avdeling var det klart at de kunne kåres til årets kretsmestere for ponni!

Vi gratulerer de talentfulle, unge rytterne og vi gleder oss til neste helg hvor de skal representere Nittedal Rideklubb!

Fra venstre: Annika/ Pinus, Sanna/ Ramiro og Stine/ Empi