Styret vårt Ta gjerne kontakt med oss på: nittedalrideklubb@yahoo.no

Lene Rennemo

Rolle: Leder
Epost: lenemr@hotmail.no

Lene er gift og med to barn.

Lene holder til på Mo gård som er i umiddelbar nærhet av Nittedal hestesenter sammen med hestene Inno, en 12 år gammel belgisk varmblod og Brownie en Irsk sportsponni som er datteren Malin sin. Lene trener sprang sammen med datteren sin som trener både sprang og dressur.

Kristine Berntsen

Rolle: Nestleder
Epost: kristineb@live.no

Kristine er 25 år gammel. Har tatt fagbrev i hestefag ved Nittedal hestesenter. Låner dølahestene Eirik og Lundeprinsen, som begge er 7 år gamle. Hestene bor hjemme på gården hos eieren sin i Trøgstad. Kristine konkurrerer i kjøring på Middels nivå og starter lette klasser i dressurridning.

Kasserer

Rolle: Kasserer
Epost: hildeulvik@gmail.com

Hilde er 39 år, gift og med to barn. Hun er styrets nye kasserer. Hilde eier 12 år gamle D’amour og 1 år gamle Ramstads Red Rebel☺️. D’amour er en super allrounder som har gått både litt dressur, sprang og feltritt. Hestene står oppstallet på Stall Ramstad.

Leder Ledersen

Rolle: Leder